Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

W ING Banku Śląskim "Liczą się ludzie"

W ING Banku Śląskim "Liczą się ludzie"

W mediach obecna jest już nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego „Liczą się ludzie”. Ma ona zachęcać odbiorców do realizacji swoich zamierzeń. Nie są promowane konkretne produkty czy usługi, mowa jest o ludziach i tym, co jest dla nich ważne oraz co się liczy w ich życiu.

Pod hasłem „Liczą się ludzie” ruszyła nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego. Jej odbiorcy mają uświadomić sobie cele, a następnie je realizować. Przesłaniem kampanii jest twierdzenie, że jeśli człowiek uświadomi sobie, czego chce w życiu, łatwiej i szybciej przejdzie do działania. Tradycyjnie w kampanii banku zobaczymy Marka Konrada, który tym razem puentuje spot słowami: „Dobrze jeśli wiesz, czego chcesz, a jeszcze lepiej, jeśli to zrobisz”.

Przedstawiciele ING Banku Śląskiego twierdzą, że dążą do tego, aby ING Bank Śląski nie tylko wyróżniał się produktami, ale również inspirował, motywował i zachęcał ludzi do rozwoju. Podkreślają, że obecnie w Polsce nastały dobre czasy na własny rozwój, aktywność, realizowanie siebie. Powołują się także na raport „Diagnoza Społeczna 2013”, z którego wynika, że odsetek Polaków, którzy oceniają swoje życie za udane, jest najwyższy od 1993 roku.

Równolegle z emisją spotów telewizyjnych, pod hasłem: „Dobrze jest wiedzieć, czego się chce, a jeszcze lepiej to zobaczyć”, prowadzone będą działania w Internecie. Akcja oparta będzie na założeniu, że to, co zwizualizowane i wypowiedziane publicznie, motywuje do podjęcia działań.

Powstała również dedykowana strona internetowa, na której już od 27 października br. użytkownicy będą mogli podzielić się swoimi celami. Wyróżnione cele zostaną zilustrowane przez znanych grafików, takich jak: Paweł Jońca, Katarzyna Bogucka, Bartosz Kosowski oraz Adam Lapko. Obecnie na stronie dostępne są już grafiki ilustrujące marzenia znanych trendsetterów, które mogą stanowić inspiracje dla innych do realizacji własnych celów.

W akcji uczestniczą między innymi: autor internetowego talk-show 20m2 - Łukasz Jakóbiak, współtwórca cyklu spotkań dla przedsiębiorców Aula Polska - Artur Kurasiński, autorka bloga jestem.mobi - Monika Mikowska, twórca spiderweb.pl - Przemysław Pająk, a także prowadzący bloga gdziewyjechac.pl - Anna i Marcin Nowakowie.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".