Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

PKO BP przejmuje Nordeę

PKO BP przejmuje Nordeę

Od 31 października 2014 roku marka Nordea Bank Polska znika z rynku i zostaje włączona do PKO Banku Polskiego. Z czym muszą liczyć się obecni klienci Nordei?

Od tego dnia dotychczasowi klienci Nordea Bank Polska automatycznie staną się klientami PKO BP, a ich numery rachunków bieżących, oszczędnościowych oraz kredytowych, podobnie jak numery infolinii bankowej pozostaną bez zmian. Oddziały Nordei przejdą modernizację i przejmą wygląd i standardy PKO BP realizując przy tym obsługę na dotychczasowych zasadach, natomiast zakres realizacji produktów dawnej Nordei będzie ograniczany, a większa ich część zmieni swoje nazwy. Modyfikacji ulegnie również adres i nazwa systemu bankowości elektronicznej. Nie należy jednak obawiać się zmian w mechanizmach manualnej obsługi serwisu internetowego.

Trzeba jednak zwrócić uwagę na możliwą tymczasową zmianę w godzinach pracy placówek Nordei, które dnia 31 października będą czynne do godziny 14:30. W związku z fuzją planowana jest również czasowa przerwa w dostępie do internetowego serwisu bankowego Netbank i przejście na system iPKONET – 1 listopada 2014 w godzinach 0:00-7:00. Od północy dnia 3 listopada przez dwie godziny działanie zawieszą również bankomaty i wpłatomaty Nordei. Posiadacze kart płatniczych mogą spać spokojnie – działanie kart nie będzie ograniczane, a terminy ich ważności pozostają bez zmian.

Pełna fuzja operacyjna wraz z całkowitą integracją systemów informatycznych, czyli koniec procesu połączenia obu instytucji planowany jest w pierwszej połowie 2015 roku.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".