Oferta dla niesłyszących od Banku BPH
Bank BPH w porozumieniu z Polskim Związkiem Głuchych i Migam.pl uruchamia nowy projekt, który pozwoli niesłyszącym klientom korzystać z pomocy profesjonalnych tłumaczy języka migowego.
Klient chcący skorzystać z tego rozwiązania zaraz po udzieleniu zgody na udział w obsłudze osoby trzeciej otrzymuje możliwość rozmowy z doradcą bankowym za pośrednictwem bezpośredniego połączenia z tłumaczem języka migowego dzięki aplikacji zainstalowanej na tablecie pracownika Banku. To narzędzie jest obecnie w fazie testów przeprowadzanych w 10 oddziałach w Warszawie, Krakowie, Gdyni, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Białymstoku, Lublinie i Mysłowicach. Wszystkie te placówki zostały w związku tym oznaczone specjalnymi znakami informującymi o ich przystosowaniu do obsługi klientów niesłyszących lub niedosłyszących.
Testy maja na celu sprawdzenie w praktyce wszystkich systemów związanych z działaniem programu, a także skalę ewentualnego zainteresowania tym innowacyjnym rozwiązaniem.