Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Startuje nowa kampania reklamowa w ING Banku Śląskim

Startuje nowa kampania reklamowa w ING Banku Śląskim

Dnia 28 lipca bieżącego roku ruszyła najnowsza kampania reklamowa w ING Banku Śląski, której tematem przewodnim jest oszczędzanie, a jej tytuł to „Kto wie, jak oszczędzać - ten ma”.

Akcja promuje konto oszczędnościowe z 2,5% zyskiem, ale nie tylko. ING Bank Śląski po raz kolejny stawia na spoty reklamowe z udziałem znanych twarzy. W reklamach ponownie zobaczymy Agatę Kuleszę oraz Marka Konrada, którzy będą doradzać widzom nie tylko w kwestii finansów i oszczędzania, ale także przypomną, że kluczem do sukcesu w większości dziedzin jest posiadanie odpowiednio rozległej wiedzy w danej dziedzinie. Przeprowadzone przez bank badania dowiodły, że twierdzi tak niemal 85% polskiego społeczeństwa. Ta szeroka kampania telewizyjna i internetowa ma zatem promować nie tylko konto oszczędnościowe, ale również świadome i mądre oszczędzanie.

Warto jednak wspomnieć o promowanym produkcie, którego akcja dotyczy. W ramach promocji, klienci, którzy po raz pierwszy zdecydują się na konto oszczędnościowe mogą skorzystać z oferty „Bonus na start”, gwarantującej przez 4 miesiące od otwarcia konta oprocentowanie w skali roku na poziomie 2,5%, natomiast posiadacze takiego konta otrzymają takie same warunki na nowe środki dzięki promocji „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”.

Oferta specjalna obowiązuje do 31 sierpnia 2015 roku, a jej szczegóły dostępne są na oficjalnej stronie ING Banku Śląskiego.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".