Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Jak zmienić limity transakcji w Pekao SA?

Jak zmienić limity transakcji w Pekao SA?

Nie odpowiada Ci Twój obecny limit płatności kartą albo limit dzienny przelewów? Zobacz, w jaki sposób można zmienić limity transakcyjne w Banku Pekao SA.

Otwierając konto w banku, otrzymujemy dostęp do różnych usług, np. mamy możliwość korzystania z karty debetowej, oraz z bankowości internetowej - w ramach tych wszystkich operacji bank ustala nam limity dziennych wydatków, ale te możemy dostosować do swoich potrzeb.

W serwisie Pekao24 klienci banku mogą realizować większość operacji dostępnych także w jego placówkach. Oprócz tego serwis oferuje produkty i usługi specjalnie stworzone dla klientów korzystających z usług bankowych przez internet. W serwisie Pekao24 można zlecać przelewy, doładować telefon, założyć lokatę, zlecić operacje na rachunkach inwestycyjnych, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, a także złożyć wniosek o pożyczkę lub kartę kredytową.

Sposoby autoryzacji

Wszystkie transakcje dokonywane za pomocą serwisu Pekao24 są autoryzowane, co zapewnia im dodatkowe bezpieczeństwo. W celu autoryzacji transakcji w Banku Pekao SA używane są:

  • PekaoToken,
  • token sprzętowy,
  • kody SMS,
  • karta kodów jednorazowych.

Rola limitów transakcyjnych

Limity transakcyjne stanowią jeden z czynników zwiększających bezpieczeństwo serwisu, ponieważ dają możliwość ustalenia dziennego i miesięcznego limitu dokonywanych przelewów. Zabezpieczenie to jest wykorzystywane przede wszystkim przez klientów korzystających z usługi w formie aktywnej.

Jak zmienić limity transakcji?

Klienci Banku Pekao sami mogą dokonać zmiany limitów dziennego i miesięcznego w następujący sposób:

  • u konsultanta TelePekao - pod numerami 800 380 380 lub +48 42 683 83 80,
  • w serwisie PekaoInternet - po wejściu w sekcję "Ustawienia",
  • w oddziale banku.

Potwierdzenie zmiany

Zmiana limitu miesięcznego w serwisie Pekao24 wymaga dodatkowej autoryzacji - konsultant TelePekao oddzwania na numer telefonu zaznaczony jako ten przeznaczony do oddzwaniania w celu potwierdzenia złożenia dyspozycji.

Procedurę oddzwaniania stosuje się w celu potwierdzenia uprawnień klienta do składania dyspozycji, które wymagają wyższego poziomu bezpieczeństwa. Podczas tej rozmowy konsultant bankowy zadaje klientowi pytania, które mają  potwierdzić jego tożsamość.

W ramach usługi PayU Express wymagana jest autoryzacja przy transakcjach powyżej 100 zł. Można jej dokonać przy użyciu aplikacji PeoPay lub logując się do serwisu internetowego Pekao24. 

Ilona Maciejuk

Ilona Maciejuk Ekspert comperia.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".