Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Alior Bank - kampania i promocje na Euro 2016

Alior Bank - kampania i promocje na Euro 2016

„Dumni jak sponsor, wierni jak kibice” to nazwa ogólnopolskiej akcji marketingowej Alior Banku, związanej z największym europejskim świętem piłki nożnej - UEFA Euro 2016. Na czas rozpoczętych już Mistrzostw Europy we Francji Alior Bank przygotował również specjalna ofertę oszczędnościowo-inwestycyjną.

Alior Bank, będący jedynym bankiem oficjalnie sponsorującym polską reprezentację piłkarską przygotował rozbudowaną kampanię promocyjną. W jej ramach przygotowano specjalny 15-sekundowy spot, a także 8-sekundowy billboard sponsorski. Obie reklamy emitowane będą wraz z transmisjami meczów w telewizji Polsat, a także w codziennej kronice „Biało-Czerwoni” na antenie TVP1 oraz wraz z innymi programami, głównie związanymi z mistrzostwami. Internet to kolejne istotne miejsce ukazywania się elementów kampanii - spoty reklamowe można oglądać na kanale Youtube, a oficjalny fanpage Alior Banku jest dodatkowo wzbogacany o szereg zabaw i konkursów z nagrodami dla kibiców. Ponadto specjalnie z myślą o fanach footballu i naszej piłkarskiej kadry bankowa strona internetowa wzbogacona została o dedykowana sekcję „Dumni z Reprezentacji”, na której poza aktualnymi informacjami z naszego obozu będzie można znaleźć szereg ciekawostek z aren piłkarskich Euro 2016. Warto wspomnieć, że w ramach akcji promocyjnej Alior Bank postanowił rozesłać mailing, który w formie „kartek pocztowych z Francji” trafił do ponad 2 milionów odbiorców. Jest to niewątpliwie wyjątkowe zaproszenie do poznania promocyjnej oferty banku i odwiedzenia bankowych oddziałów oraz odbioru specjalnych gadżetów piłkarskich. Nowe materiały reklamowe, związane z kampanią pojawią się również w witrynach placówek Alior Banku.

Telewizyjne spoty przygotowała Agencja PZL, a dom Produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe zajął się ich produkcją, natomiast materiały internetowe zostały przygotowane przez Agencję Symatico zakupione przez dom mediowy Maxus.

Wszyscy poszukujący atrakcyjnych produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych będą mogli w trakcie Mistrzostw Europy we Franci skorzystać ze specjalnej oferty Alior Banku. Pierwszą propozycją dla nowych i dotychczasowych klientów jest Lokata Kibica, w której oprocentowanie wzrastać będzie o 0,1 punktu procentowego z każdym golem strzelonym na Euro 2016 przez Polską Reprezentację. Nominalne oprocentowanie tego 160-dniowego depozytu wynosi 2%, a maksymalnie może osiągnąć 3%. Minimalna kwota Lokaty Kibica to 1 tysiąc zł, a maksymalna 100 tysięcy zł. Mistrzowska Inwestycja 2 to kolejna propozycja dla szukających bezpiecznych produktów inwestycyjnych. Jest to 2-letni produkt strukturyzowany oparty w równych częściach na akcjach oficjalnych sponsorów UEFA Euro 2016, czyli firm: Coca-Cola, Continental, Credit Agricole, France Telecom, Hyundai oraz McDonalds. Produkt posiada 100% ochronę kapitału w dniu zakończenia inwestycji, minimalna wpłata wynosi 3 tysiące zł, a maksymalna stopa zwrotu może osiągać nawet 15%. Mistrzowska Inwestycja 2 jest dostępna w oddziałach Alior Banku jeszcze do końca czerwca. Trzeba pamiętać, że z oferta skierowana jest do posiadaczy Rachunku Papierów Wartościowych.

Wszystkie szczegółowe informacje na temat produktów przygotowanych na czas Euro 2016 oraz kampanii „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice” dostępne są na internetowej stronie Alior Banku.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".