Raiffeisen Polbank testuje mobilne wideodoradztwo dla klientów Premium
W Raiffeisen Polbank testowo został udostępniony nowy kanał komunikacji dla klientów segmentu Premium. Jego robocza nazwa to Video Advisor, a służy on wideospotkaniom klienta ze swoim osobistym doradcą bankowym, poprzez urządzenia mobilne.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!
Udostępniona do testów aplikacja Video Advisor pozwala, po zainstalowaniu jej w smartfonie czy na tablecie, na połączenie ze swoim osobistym bankowym opiekunem. Klienci segmentu Premium mogą w ten sposób m.in. zasięgać informacji na temat oferty, omawiać planowane inwestycje, korzystając z wyświetlających się na ekranie symulacji, wykresów i kalkulatorów, czy zawierać transakcję bez wizyt w oddziale banku. Co więcej, wszystko to jest możliwe również poza standardowymi godzinami pracy banku.
Video Advisor jest kolejnym krokiem w rozwoju nowoczesnych kanałów komunikacji z bankiem. Odpowiada on na potrzeby klientów w erze rozwiązań mobilnych. Obecnie aplikacja jest dostępna w wersji testowej, na urządzenia z systemem iOS i Android. Uruchomienie jej pełnej funkcjonalności planowane jest na drugą połowę roku.
Raiffeisen Premium Banking dedykowana jest najbardziej wymagającym klientom. Zapewnia kompleksowy, profesjonalny i przejrzysty charakter usług bankowych oraz relacje z osobistym doradcą oparte na dyskrecji, zaufaniu i uczciwości. Program kierowany jest do klientów, których aktywa wynoszą co najmniej 160 tysięcy złotych lub wpływy na konto osobiste są wyższe niż 8 tysięcy złotych.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!