Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

KONFERENCJA: Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie, dnia 8 grudnia 2015 roku w Warszawie

KONFERENCJA:  Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie, dnia 8 grudnia 2015 roku w Warszawie

W imieniu firmy SUCCESSPOINT pragnę serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji:

„Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie”
8 grudnia 2015 r. | Warszawa
Golden Floor Budynek Millenium Plaza ul. Al. Jerozolimskie 123


 

Strona wydarzenia>>

W dzisiejszych czasach outsourcing jest jednym z najszybciej rozwijających się modeli biznesu. Pozwala on na koncentrację procesów zarządczych na zasadniczych celach i kluczowych kompetencjach organizacji. Redukcja i kontrola kosztów, eliminacja potrzeb inwestycyjnych w infrastrukturę, oraz zadowolenie dostawców to tylko kilka z wielu korzyści poprawnego outsourcingu.

Na konferencji będą mieli Państwo szansę zapoznać się ze specyfiką rynku usług outsourcingu - dowiedzą  się Państwo jakie są cele, formy i metody oraz kryteria oceny efektywności outsourcingu w przedsiębiorstwie.

Przedstawione zostaną sposoby prowadzenia stosownej dokumentacji, która jest gwarantem zachowania bezpieczeństwa i jakości zarówno świadczonych usług jak i samego przedsiębiorstwa.

Serdecznie zapraszamy!

Tematyka wydarzenia:

1. Metody zarządzania - outsourcing

  • wymagania i standaryzacja usług
  • outsourcing - element restrukturyzacji finansowej podmiotu leczniczego.

2. Cele i formy outsourcingu w przedsiębiorstwie - założenia, możliwości, ryzyka?

  • cele: strategiczne, rynkowe, ekonomiczne, organizacyjne, motywacyjne
  • formy i odmiany: outsourcing kontraktowy i kapitałowy, zlecanie funkcji, co-sourcing, partnering, insourcing

3. Procesy outsourcingu oraz metody i kryteria oceny jego efektywności

  • oczekiwania i analiza potrzeb
  • obszary outsourcingu i wybór zakresu,
  • ocena oferty i kryteria wyboru dostawców usług,
  • określenie zasad i opracowania szczegółowe
  • wdrożenie

4. Rynek outsourcingu usług - przegląd możliwości

5. W świetle dotychczasowych doświadczeń

  • jaka forma outsourcingu i gdzie się sprawdza?
  • jakie czynniki decydują o rentowności outsourcingu?
  • ryzyka i zagrożenia outsourcingu

6. Stosowna dokumentacja - gwarantem bezpieczeństwa i jakości

  • specyfikacja przetargowa - jak pisać, aby zapewnić m.in. zachowanie wymaganych standardów wykonania usługi.
  • umowa - cechy dobrej i bezpiecznej umowy na usługi
  • outsourcing a utrata kontroli i możliwości zarządczych nad działalnością przedsiębiorstwa

 

Grupa docelowa:

  • dyrektorzy, kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla oraz przedstawiciele przedsiębiorstw
  • kadra menedżerska z działów zamówień i zakupów,
  • kadra odpowiedzialna za poprawność i optymalizację procesów biznesowych, standardy i jakość usług oraz zarządzanie ryzykiem
  • szefowie działów finansowych i księgowych, analitycy finansowi, osoby odpowiedzialne za optymalizację kosztów,
  • osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
  • dyrektorzy administracyjni, osoby odpowiedzialne za optymalizację struktury, organizację pracy i optymalne wykorzysta zasobów


Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji


Kontakt:
Ines Messaoud Nacer
Asystentka ds. promocji
Tel. + 48 720 911 825
e-mail: wspolpraca@successpoint.pl


 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".