Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Zapraszamy na konferencję: Zarządzanie nieruchomościami – wsparcie technologiczne Facility i Property Managera, dnia 6 października 2015 roku w Warszawie

Zapraszamy na konferencję: Zarządzanie nieruchomościami – wsparcie technologiczne Facility i Property Managera, dnia 6 października 2015 roku w Warszawie

Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy zarządzania.
 

Celem spotkania jest:

  • szerzenie wiedzy na temat kompleksowego, nowoczesnego zarządzania nieruchomościami
  • przekazanie informacji o aktualnych i nadchodzących zmianach w prawie m.in. deregulacji zawodu zarządcy nieruchomości
  • propagowanie idei oszczędności energii oraz zapewnienia bezpieczeństwa w nieruchomości
  • przegląd i prezentacja narzędzi oraz analiza dostępnych rozwiązań

Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pt.:
Zarządzanie nieruchomościami – wsparcie technologiczne Facility i Property Managera
6 października | Warszawa

 

Głos podczas spotkania zabiorą:

  • Anna Kozarzewska, Business Unit Manager, HRK S.A. Ewolucja zawodów zarządcy oraz facility mangera w dobie zmieniającego się rynku pracy w Real Estate
  • Artur Trela, Dyrektor Techniczny, Gemini Park Bielko-Biała Zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwem budynku w odniesieniu do szkód majątkowych – osobowych, które mają miejsca na Centrach Handlowych
  • Marzena Ciurzyńska, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami, Colliers International
  • Zbigniew Mazurek, Ekspert, Menpresa

Zagadnienia tematyczne konferencji:

Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:

  • zarządzanie środkami trwałymi ( oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i zarządzania zasobami /sprzętem oraz usprawniające wykonywanie zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania ruchu
  • zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu, konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz, budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań operacyjnych)
  • zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe, zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
  • zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami ludzkimi )
  • zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu
  • zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
  • zarządzanie najmem
  • planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
  • systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
  • zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
  • outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
  • green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów

Grupa docelowa:

  • osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
  • osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach.
  • dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku
  • właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych
  • architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym: zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
  • przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
  • przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
  • konsultanci ds. nieruchomości
  • osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne, szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
  • przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych

 

Kontakt z organizatorem :

Iwona Ciecierska
Asystentka ds. promocji
tel. +48 720 911 822
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: konferencja@successpoint.pl


 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".