Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Konkurs mBanku na Instagramie

Konkurs mBanku na Instagramie

Jako ikona bankowości mobilnej mBank znów sięga po niestandardowe sposoby komunikacji z klientem – tym razem poprzez konto na Intagramie, czyli popularnym fotograficznym serwisie społecznościowym. Co więcej, bank zachęca do aktywności tam również klientów: organizując konkurs nagradzający najciekawsze zdjęcia.

mBank był  pionierem internetowej komunikacji z klientami – zaczynając od forum i bloga, później zaś poprzez Facebooka i Twittera. Teraz przyszedł czas na kolejny serwis społecznościowy – Instagram.

Profil mBanku w tym serwisie będzie pokazywał m.in. zdjęcia z wydarzeń, którym patronuje bank czy fotografie autorstwa jego pracowników (hasztag #okiempracownika). Bank chce również zachęcić do aktywności klientów, dla których przygotował specjalny konkurs - Tour de mBank. 

Akcja, której głównym motywem jest rower, będzie trwała do 28 września. By wziąć w niej udział wystarczy zrobić zdjęcie w ciekawy sposób pokazujące rower oraz cotygodniowy temat przewodni konkursu (można znaleźć go na stronie www.mbank.pl/rower).

Aktualnie (do 17 sierpnia) hasłem konkursu jest #mMural. Dlatego zamieszczane na Instagramie zdjęcia należy opatrzyć hashtagami: #mobilnymBank oraz odpowiednim dla danego tygodnia hasłem. Do wygrania są rowery, czytniki ebooków oraz zestawy rowerowych gadżetów.

Konkurs mBanku ma promować korzystanie z rowerów miejskich, jako alternatywny sposób komunikacji w zatłoczonych miastach i atrakcyjny sposób spędzania wolnego czasu. Rowery z logo mBanku są dostępne na ulicach już ośmiu miast w Polsce.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".