BZ WBK uruchamia platformę LiveBank
Najnowszy system digital banking Banku Zachodniego WBK o nazwie LiveBank został właśnie z sukcesem wdrożony przez firmę Software Mind SA będącą spółką grupy Wind Mobile SA.
Ta wyjątkowo nowoczesna platforma jest swoistą formą wirtualnej placówki bankowej dającej dostęp do pełnej palety usług bankowych, a dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii otwiera szerokie możliwości oraz nowe kanały obsługi. To innowacyjne narzędzie dostępne na komputery i smartfony jest zintegrowane z systemem bankowości internetowej oraz mobilnej, co umożliwia prostą i niezwykle wygodną kontrolę własnych finansów oraz dostęp do pełnej oferty bankowej z każdego miejsca gdzie mamy łączność z internetem. LiveBank podobnie jak w prawdziwy oddział Banku daje klientowi możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem dzięki wykorzystaniu transmisji obrazu, a opcja wideokonferencji pozwala włączyć do takiej rozmowy większą ilość uczestników. Doradcy będą mogli przesyłać bezpośrednio do klienta prezentację spersonalizowanej oferty, a klient dzięki funkcji współdzielenia pulpitu uzyskuje pełny i wygodny wgląd w jej szczegóły. Technologia nowej platformy gwarantuje jej stały rozwój oraz sukcesywne powiększanie jej możliwości.
Na tą chwilę Platforma LiveBank dostępna jest na urządzenia wyposażone w system Android. Niebawem powinien pojawić się dostęp dla urządzeń z systemem iOS, a w dalszej kolejności także dla systemu Windows Phone. Bank Zachodni WBK należący do grupy Santander jako jedna z największych instytucji finansowych w naszym kraju jest gwarantem stałego rozwoju tego typu rozwiązań znacząco ułatwiających klientom szeroki dostęp do pełnej palety usług i produktów finansowych.