Strona internetowa Banku Millennium wzbogacona o specjalną sekcję dla biznesu
Różnica we współpracy banku z klientem biznesowym i klientem indywidualnym nie polega jedynie na nominale sprzedawanych usług oraz wartości podpisywanych umów. Dobra kooperacja instytucji finansowej z dużymi firmami opiera się na wielu płaszczyznach, a zakres potrzeb i aspektów takiej współpracy jest zdecydowanie szerszy niż w przypadku klienta indywidualnego.
Właśnie z myślą o przedsiębiorstwach Bank Millennium stworzył na swojej stronie internetowej specjalną sekcję „Twoje Potrzeby”. Nowa funkcjonalność zmienia standardy podejścia banku do swoich klientów korporacyjnych i ma za zadanie być realnym wsparciem we wszystkich obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa, także tych niezwiązanym bezpośrednio z finansami. Sekcja dzieli się na sześć kategorii przypisanych odpowiednim aspektom działalności firmy. Dzięki bardzo przejrzystemu i intuicyjnemu interfejsowi przedsiębiorca bez trudu znajdzie wsparcie rozwoju swojej firmy od strony szeroko pojętej polityki handlowej, zarządzaniu inwestycjami oraz płynnością finansową, po pomoc w przepływie środków i bezpieczeństwie transakcji. Wszystkich zainteresowanych odsyłamy do strony www.bankmillennium.pl/przedsiebiorstwa/twoje-potrzeby.
Warto zauważyć, że dzięki zastosowaniu technologii responsive web design aktualna strona Banku Millennium automatycznie dostosowuje swój wygląd do urządzenia z jakiego jest otwierana, przedsiębiorca zatem może w pełni cieszyć się dostępem do strony, w tym do sekcji „Twoje Potrzeby” także ze smartfonu, czy tabletu.