Nowe funkcjonalności aplikacji mobilnej IKO
PKO Bank Polski nieustannie pracuje nad rozwojem swojej aplikacji mobilnej IKO oraz zapowiada, że już za kilka miesięcy wprowadzi najnowszą jej wersję, bogatszą o nowy wygląd graficzny i szereg nowoczesnych rozwiązań.
Duża popularność bankowości mobilnej oraz stały rozwój wykorzystywanych w niej narzędzi powoduje, że większość instytucji stale pracuje nad wdrażaniem nowych rozwiązań oraz technologiczną rozbudową swoich kanałów dystrybucji produktów i wygodnym dostępem do zarządzania finansami. Realizując ten model rozwoju, PKO Bank Polski zapowiedział właśnie, że aplikacja mobilna IKO już niebawem przejdzie modernizację i zyska zupełnie nowy wygląd oraz szereg funkcjonalności. Jeszcze wcześniej użytkownicy IKO otrzymają dostęp do częściowego zarządzania kartami kredytowymi, a w maju także możliwość spłaty kart, doładowywania telefonu oraz wglądu w szczegóły transakcji na koncie i kartach. We wrześniu ubiegłego roku wiele zmian nastąpiło także w serwisie bankowości transakcyjnej iPKO, który zyskał tym samym nowoczesny wygląd, wygodny, intuicyjny interfejs oraz wiele rozbudowanych narzędzi, z szybkim i prostym dostępem.
O ogromnym zainteresowaniu klientów tymi nowoczesnymi rozwiązaniami w PKO Banku Polskim świadczy fakt, że do ich bankowych serwisów transakcyjnych oraz aplikacji mobilnej w pierwszym kwartale tego roku zalogowało się ponad milion klientów z bardzo szerokiego przedziału wiekowego od 13 do 92 lat.