Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Nowe funkcjonalności aplikacji mobilnej IKO

Nowe funkcjonalności aplikacji mobilnej IKO

PKO Bank Polski nieustannie pracuje nad rozwojem swojej aplikacji mobilnej IKO oraz zapowiada, że już za kilka miesięcy wprowadzi najnowszą jej wersję, bogatszą o nowy wygląd graficzny i szereg nowoczesnych rozwiązań.

Duża popularność bankowości mobilnej oraz stały rozwój wykorzystywanych w niej narzędzi powoduje, że większość instytucji stale pracuje nad wdrażaniem nowych rozwiązań oraz technologiczną rozbudową swoich kanałów dystrybucji produktów i wygodnym dostępem do zarządzania finansami. Realizując ten model rozwoju, PKO Bank Polski zapowiedział właśnie, że aplikacja mobilna IKO już niebawem przejdzie modernizację i zyska zupełnie nowy wygląd oraz szereg funkcjonalności. Jeszcze wcześniej użytkownicy IKO otrzymają dostęp do częściowego zarządzania kartami kredytowymi, a w maju także możliwość spłaty kart, doładowywania telefonu oraz wglądu w szczegóły transakcji na koncie i kartach. We wrześniu ubiegłego roku wiele zmian nastąpiło także w serwisie bankowości transakcyjnej iPKO, który zyskał tym samym nowoczesny wygląd, wygodny, intuicyjny interfejs oraz wiele rozbudowanych narzędzi, z szybkim i prostym dostępem.

O ogromnym zainteresowaniu klientów tymi nowoczesnymi rozwiązaniami w PKO Banku Polskim świadczy fakt, że do ich bankowych serwisów transakcyjnych oraz aplikacji mobilnej w pierwszym kwartale tego roku zalogowało się ponad milion klientów z bardzo szerokiego przedziału wiekowego od 13 do 92 lat.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".