Aplikacja mobilna eurobanku dostępna z opcją logowania odciskiem palca
Klienci eurobanku będący użytkownikami najnowszych urządzeń mobilnych firmy Apple wyposażonych w czytnik Touch ID mogą już korzystać z opcji logowania w aplikacji mobilnej banku przy pomocy odcisku palca.
Dzięki najnowszej funkcjonalności podczas korzystania z aplikacji eurobank mobile nie ma już konieczności używania kodu PIN. Opcjonalne logowanie za pomocą odcisku palca dostępne jest na nowe urządzenia mobilne spod znaku nagryzionego jabłka z systemem operacyjnym iOS w wersji 8 lub wyższej oraz z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych Touch ID. Trzeba pamiętać, że wzór odcisku palca zapisywany jest bezpośrednio w urządzeniu, a transakcje autoryzowane są tak jak dotychczas, czyli przy użyciu tokena GSM.
eurobank systematycznie uaktualnia i bezustannie pracuje nad rozwojem swojej aplikacji mobilnej, a jego klienci mogą to narzędzie pobierać i korzystać z niego zupełnie za darmo.