Przelew na telefon BLIK już dostępny w aplikacji BZWBK24 mobile
Aplikacja mobilna Banku Zachodniego WBK zyskała nową funkcję, a właściwie usprawniła znane już narzędzie, dzięki któremu użytkownicy aplikacji mogą teraz wysyłać przelewy na telefon osobom posiadającym rachunek również w innym banku.
Dotychczas usługa „Przelew na komórkę” działała tylko w sytuacji, gdy adresat transferu był właścicielem konta w Banku Zachodnim WBK, teraz wystarczy, że znamy nr telefonu odbiorcy przelewu, który został zarejestrowany w bazie BLIK. Przy zalogowaniu do usługi BLIK następuje powiązanie rachunku i numeru telefonu korzystającego z tej opcji. Najnowsza wersja usługi, która obecnie zmieniła nazwę na „Przelew na telefon”, gwarantuje, że po dokonaniu transakcji w BZWBK24 odbiorca przelewu otrzyma środki na swoje konto już po kilku sekundach. Do wykonania takiego transferu wystarczy jedynie jego numer telefonu, nie musimy nawet znać numeru jego rachunku Warto również dodać, że nowa usługa jest bezpłatna.
Szczegółowe informacje na temat nowej funkcji w aplikacji mobilnej BZWBK24 znaleźć można na internetowej stronie Banku Zachodniego WBK lub w dowolnej jego placówce.