Alior Bank zacieśnia współpracę z Apple oraz IBM
Już niebawem pracownicy Alior Banku korzystać będą z trzech nowych aplikacji, które znacznie ułatwią im pracę oraz kontakt z klientami, a powstały dzięki współpracy banku z firmami Apple oraz IBM.
Bardzo dobre informacje płyną z Alior Banku, który poinformował właśnie o intensywnych pracach nad wdrożeniem trzech nowych aplikacji IBM MobileFirst na iOS. Już niebawem korzystać z nich będzie spora rzesza doradców bankowych. Ponad 1300 nowych urządzeń spod znaku „nadgryzionego jabłka” ma zostać zakupiona i przekazana w ręce konsultantów Alior Banku, który jako pierwsza instytucja bankowa na świecie korzystać będzie w sumie z czterech aplikacji IBM MobileFirst na iOS. Nowe narzędzia znacznie ułatwią pracę, dadzą szybki dostęp do ogromnej ilości danych i różnego rodzaju funkcjonalności, zapewniając przy tym najwyższy stopień bezpieczeństwa danych. Fakt, że można korzystać z nich o dowolnej porze oraz w dowolnym miejscu sprawi, że wyposażeni w nowe narzędzia doradcy bankowi będą mogli o wiele prościej prezentować szeroką gamę produktów bankowych. Ogromne znaczenie mają także rozszerzone możliwości analityczne, które zapewniają dodatkowo precyzyjną personalizację oferty dla konkretnego odbiorcy. Szeroka paleta usług dostępnych na urządzeniach Apple i możliwość ich przedstawienia w wybranym przez klienta miejscu i terminie, automatycznie niesie ze sobą korzyści dla obecnych i przyszłych klientów Alior Banku. Co ciekawe, wśród wielu nowych funkcjonalności pojawi się między innymi opcja zapisu indywidualnego kalendarza spotkań pracownika banku z klientami.
Zapowiedzi Alior Banku o rozszerzeniu współpracy z firmami Apple i IBM oraz planowanym wdrożeniu nowych aplikacji są wyraźnie wskazują kierunek jaki obrał bank w swoim rozwoju opartym na technologii mobilnej oraz najnowszych zdobyczach techniki.