Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Wystartowały lokalne kampanie reklamowe Idea Banku w trzech kolejnych miastach

Wystartowały lokalne kampanie reklamowe Idea Banku w trzech kolejnych miastach

Idea Bank uruchomił w Katowicach, Krakowie i Łodzi nowe, terytorialne akcje promocyjno-reklamowe, oparte na sprawdzonej konwencji „Można? Można!”.

Ogólnopolska kampania reklamowa „Można? Można!” rozpoczęła się już latem zeszłego roku wraz z uruchomieniem w Warszawie pierwszych placówek coworkingowych Idea Hub, Mobilnych Wpłatomatów oraz startem oferty szybkiego Kredytu Online. Wtedy też bank ruszył z intensywną akcją promocyjną w stołecznych stacjach radiowych, kinach oraz na zewnętrznych nośnikach. Trzeba przy tym dodać, że akcja do tego stopnia spodobała się odbiorcom, że zdobyła tytuł najlepszej zeszłorocznej kampanii w ogólnopolskim konkursie reklamowym Kreatura. Z racji tego, że wszystkie te produkty są dostępne obecnie także na terenie Katowic, Krakowa oraz Łodzi, w tych właśnie miastach ruszyły analogiczne lokalne kampanie. W oparciu o hasło „Można? Można!”, w równie luźniej i zabawnej formie oraz na bazie podobnych kanałów i nośników, jak w zeszłym roku, zachęcać będą lokalnych przedsiębiorców do skorzystania z wszystkich innowacyjnych usług i produktów Idea Banku.

W spotach radiowych usłyszymy głos znanego aktora, dziennikarza i prezentera Łukasza Nowickiego. Internetową część kampanii przygotowała agencja BBDO Warsaw, a za cały koncept kreatywny odpowiada agencja Brasil.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".