Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Comarch przygotował dla Banku BPH aplikację do zarządzania finansami osobistymi

Comarch przygotował dla Banku BPH aplikację do zarządzania finansami osobistymi

Bank BPH udostępnił klientom indywidualnym nową funkcję bankowości internetowej - Asystenta Finansowego. Asystent pokaże klientom Banku na przejrzystych, kolorowych wykresach, jakimi środkami dysponują, na co je wydają i jak mogą zaplanować swój budżet. Aplikacja przygotowana dla Banku BPH przez Comarch  należy do innowacyjnych rozwiązań PFM (Personal Finance Management), które w nadchodzących latach zmienią oblicze bankowości internetowej na całym świecie.
 

 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

 

Analitycy firmy Gartner, zatrudniającej ponad tysiąc analityków i konsultantów w ponad 80 krajach,  która bada branżę IT, przewidują, że w ciągu najbliższych dwóch lat banki pod wpływem konkurencji i oczekiwań klientów będą musiały udostępnić użytkownikom bankowości „całościowy obraz ich sytuacji finansowej, który pomoże im efektywniej analizować wydatki”.


W raporcie opublikowanym pod koniec ubiegłego roku przez Gartner, Comarch został wymieniony wśród czterech firm na świecie oferujących moduł zarządzania finansami osobistymi w bankowości elektronicznej i mobilnej.

Asystent Finansowy  Banku BPH został wyposażony w zaawansowany mechanizm automatycznego kategoryzowania transakcji, dzięki któremu klient Banku od razu widzi na wykresie, ile i na co wydał oraz jaka kategoria wydatków pochłania największą część jego budżetu. Mechanizm automatycznie uczy się, jak kategoryzować poszczególne transakcje zgodnie z preferencjami konkretnego klienta tak, by na przykład, kawa kupowana na stacji benzynowej w drodze do pracy nie trafiała do kategorii „paliwo”. Asystent pomaga także w prosty sposób wyszukiwać transakcje, bez względu na to, na którym koncie miały miejsce i czy dokonano ich przelewem, czy kartą.

W raportach, poza strukturą swoich wydatków, klienci zobaczą też zestawienie przychodów i wydatków w wybranych przedziałach czasowych. W kontrolowaniu budżetu pomogą limity: jeśli użytkownik postanowi, że ograniczy stołowanie się na mieście na rzecz posiłków w domu, limit nałożony na wydatki w barach i restauracjach będzie sumował transakcje i ostrzeże przed przekroczeniem założonej kwoty wydatków.

- Klienci banków chętnie korzystają z rozwiązań PFM, bo dają im one maksimum cennych informacji przy minimalnym zaangażowaniu. Dane przetwarzane są automatycznie, a sposób korzystania z PFM jest intuicyjny i nie wymaga dodatkowych instrukcji – mówi Anna Płowiec-Wandas, Business Solutions Manager w Comarch SA. - Natomiast dla banków, PFM to nowy, skuteczny kanał sprzedaży, dzięki któremu mogą zaoferować klientom dokładnie takie produkty, jakie są im potrzebne w danym momencie życia, w określonej sytuacji finansowej.

 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".