IKO dostępne dla dzieci
Portmonetka IKO została udostępniona dla dzieci poniżej 13. roku życia. Za pomocą telefonu mogą one teraz płacić za drobne zakupy i wypłacać gotówkę z bankomatów – wszystko jednak pod kontrolną rodziców.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!
Rozpoczęcie korzystania z portmonetki IKO jest proste - po zainstalowaniu na telefonie dziecka aplikacji, rodzic musi zarejestrować ją w serwisie portmonetka.pkobp.pl, zaznaczając przy tym, że użytkownikiem produktu jest dziecko. Dzięki temu aktywowany zostaje dzienny limit transakcji w kwocie 150 zł. Dodatkowo po rejestracji w serwisie portmonetka.pkobp.pl, rodzic ma możliwość kontroli nad wydatkami swojej pociechy.
Portmonetkę IKO można zasilić przelewem z rachunku w PKO Banku Polskim lub w innym banku, a także przelewem na numer telefonu od innego posiadacza IKO oraz za pomocą wpłaty gotówkowej. Zarówno portmonetka IKO, jak i aplikacja IKO połączona z rachunkiem osobistym (w PKO BP lub Inteligo) działa na systemach: Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, ale też na starszych typach telefonów: z systemem Symbian lub umożliwiających instalację aplikacji Java.
System IKO pozwala na płatności telefonem w 68 tysiącach terminali płatniczych eService w całej Polsce i w ponad 8 tysiącach sklepów internetowych, a także na wypłatę gotówki bez karty z ponad 6 tysięcy bankomatów PKO i Euronet.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć w serwisie www.pkobp.pl/junior.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!