IKO i 200 wpłatomatów teraz także dla klientów Inteligo
Klienci Inteligo dołączyli do grona osób, które dzięki aplikacji IKO mogą płacić telefonem. Dodatkowo zyskali oni również możliwość wpłacania gotówki w ponad 200 wpłatomatach PKO Banku Polskiego w całej Polsce.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!
Aplikacja IKO udostępniona klientom Inteligo działa tak samo jak ta, z której korzystają już klienci PKO. Do funkcji aplikacji należą płatności, za pomocą telefonu z aplikacją IKO, w ponad 60 tysiącach terminali w punktach handlowo-usługowych, wypłata gotówki z ponad 3 tysięcy bankomatów PKO bez użycia karty, dokonywanie przelewów na numer telefonu, płatności za zakupy w 8 tysiącach sklepów internetowych oraz generowanie czeków IKO, które można realizować w sklepach i bankomatach bez potrzeby połączenia z Internetem czy aplikacją IKO.
Korzystać z IKO może każdy posiadacz rachunku prywatnego lub firmowego Inteligo. Wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację IKO na telefonie z systemem operacyjnym Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, Symbian lub na telefonie obsługującym aplikacje w języku Java. Aplikacja jest do pobierania z odpowiedniego sklepu (np. Google Play, Apple App Store, Sklepu Windows Phone), można ją też zamówić w serwisie transakcyjnym Inteligo.
Kolejnym, po pobraniu i instalacji aplikacji, krokiem jest aktywacja jej w internetowym lub mobilnym serwisie transakcyjnym Inteligo. Zarządzanie limitami liczby transakcji należy do użytkownika aplikacji. W zależności od swoich preferencji związanych z bezpieczeństwem, może on, poprzez serwis transakcyjny, ustawić maksymalną dzienną liczbę poszczególnych rodzajów transakcji (przelewy na numer telefonu, płatności w terminalach, wypłaty w bankomatach, płatności internetowe) oraz wysokość kwoty, od której transakcja będzie wymagała potwierdzenia kodem PIN.
Aplikacja IKO została udostępniona również klientom firmowym PKO i Inteligo, prowadzącym działalność gospodarczą lub wykonującym wolny zawód. Teraz mogą oni powiązać IKO ze swoim rachunkiem firmowym, a także za pośrednictwem strony internetowej Banku, wygenerować baner informujący o przyjmowaniu przelewów P2P ze swoim numerem telefonu i umieścić go na stronie internetowej swojej firmy.
PKO Bank Polski wprowadził także możliwość dokonywania przelewów na numer telefonu z poziomu bankowości elektronicznej iPKO. Dokonując przelewu jednorazowego w formularzu zamiast numeru rachunku można podać numer telefonu. Po zatwierdzeniu przelewu następuje weryfikacja, czy pod podanym numerem telefonu jest zarejestrowana aplikacja IKO. Jeśli tak – nastąpi przelew, w przeciwnym wypadku, na podany numer telefonu zostanie wysłany SMS informujący o przelewie, który można odebrać po aktywacji aplikacji IKO. Przelewy zlecane w serwisie internetowym na numer telefonu są od lat dostępne dla klientów Inteligo w ramach usługi MobileMoney (wcześniej SMSMoney).
Dodatkowo klienci Inteligo mogą od teraz bez opłat korzystać też z sieci ponad 200 wpłatomatów PKO BP. Środki po wpłacie są natychmiast dostępne na koncie. Nie jest przewidziany limit wpłacanych kwot, liczba banknotów, które można jednorazowo zdeponować, różni się natomiast w zależności od wpłatomatu. Urządzenia te przyjmują tylko polskie pieniądze, nie akceptują jednak bilony ani pogiętych, zniszczonych lub poplamionych banknotów, nie wydają też reszty. Po dokonaniu wpłaty należy odebrać z bankomatu swoją kartę oraz wydruk potwierdzający transakcję.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!