Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Kampania mBanku: z naszym OC i AC zatankujesz taniej

Kampania mBanku: z naszym OC i AC zatankujesz taniej

mBank rozpoczyna kampanię reklamową promującą polisy komunikacyjne. W najnowszym spocie telewizyjnym widzowie ponownie zobaczą bohaterów, obalających w imieniu banku finansowe mity.

Sprawdź teraz najlepsze kredyty samochodowe!

Druga odsłona jesiennej kampanii reklamowej mBanku dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych za pośrednictwem Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Tematem przewodnim najnowszego spotu jest promocja, która wystartowała z początkiem miesiąca i jako pierwsza w kraju stanowi połączenie produktu ubezpieczeniowego z bankowym.

- Dzięki promocji „moneyback” każdy, kto do końca roku zakupi polisę OC/AC w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych i za zakupy na stacjach benzynowych będzie płacić kartą debetową lub kredytową mBanku, może liczyć na zwrot 5 proc. wartości każdej transakcji przez 12 kolejnych miesięcy - mówi Beata Piotrowska, dyrektor ds. ubezpieczeń direct w BRE Ubezpieczenia.

- Zintensyfikowanie działań promujących ubezpieczenia komunikacyjne nie jest przypadkowe i wiąże się z sezonowością na rynku polis, które najczęściej są kupowane właśnie w trzech ostatnich miesiącach roku – tłumaczy Piotr Puchalski, ekspert ds. ubezpieczeń w mBanku. Średnio ostatni kwartał roku jest lepszy od pozostałych o 30 proc., dlatego przygotowaliśmy propozycję dla klientów, którzy w tym okresie potrzebują najlepszej oferty ubezpieczeniowej – dodaje Puchalski.  

Bohaterowie występujący w drugim tej jesieni spocie reklamowym mBanku nadal sprawdzają oferty instytucji finansowych, obalając przy tym finansowe mity. Tym razem biorą pod lupę oferty ubezpieczeń OC/AC i wskazują, że dzięki polisie kupionej w mBanku kierowca może taniej tankować dzięki zwrotowi 5 proc. wartości każdej transakcji na stacji paliw, dokonanej kartą mBanku.

Kampania promująca polisy komunikacyjne oferowane przez mBank wystartowała najpierw w internecie, gdzie pojawiły się bannery w serwisach motoryzacyjnych i informacyjnych, np. na stronach otoMoto.pl, TVN24.pl, WP.pl, Onet.pl i o2.pl. Kreacje reklamowe widoczne też są na wybranych stacjach benzynowych sieci Shell, Statoil oraz Orlen. Z kolei nowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w głównych oraz  tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Channel. Działania prowadzone będą w listopadzie i grudniu.

Cały czas trwa również dobrze znana klientom promocja "Gwarancja Najniższej Ceny na OC i AC", w ramach której mBank gwarantuje najniższą cenę polisy. Jeśli klient znajdzie tańszą ofertę o takich samych parametrach, może liczyć na zwrot różnicy w cenie. Również ta promocja obowiązuje do końca roku.

Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z agencją Ambasada Brand Communication, spot wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media w kampanii zakupił dom mediowy MPG.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”

Sprawdź teraz najlepsze kredyty samochodowe!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".