Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Mobilny MultiBank z aplikacją na Androida

Mobilny MultiBank z aplikacją na Androida

W Google Play dostępna jest już bezpłatna aplikacja MultiBanku dla urządzeń z systemem Android. Bank poszerzył też funkcjonalności oferowanej dotychczas usługi bankowości mobilnej. Teraz za pośrednictwem telefonu komórkowego czy tabletu klienci mogą realizować przelewy dowolne, bez konieczności wcześniejszego definiowania odbiorcy.

 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

 

Jak wynika z raportu Gartnera w ciągu ostatniego roku sprzedaż smartfonów na świecie wzrosła o 44,7 proc. i w pierwszym kwartale 2012 r. wyniosła około 144,4 mln. W Polsce urządzenia te stanowią dziś około 40 proc. rynku telefonów komórkowych, a jak przewidują analitycy – ich udział ma wzrosnąć do 60 proc. w 2015 r. (wg raportu Internet Standard Mobile).

Dynamicznie wzrasta też liczba osób korzystających z serwisów transakcyjnych banków za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Według sondażu ARC Rynek i Opinia co piąty internauta korzysta dziś z bankowości mobilnej za pomocą specjalnie dedykowanej aplikacji na smartfona lub tablet.

Dotychczas klienci MultiBanku, logując się do serwisu transakcyjnego, mogli skorzystać z jego lekkiej wersji albo ze specjalnej aplikacji dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS. Teraz bank oferuje także odrębne rozwiązanie dla użytkowników telefonów z popularnym systemem Android.

- Obecnie Android jest najpopularniejszym na świecie systemem operacyjnym wykorzystywanym w urządzeniach mobilnych. Jego udział w rynku stanowi 56 proc. i jest wyższy o 20 proc. w stosunku do stanu na koniec 2011 r. (raport firmy Gartner). Równie dynamicznie wzrasta też popularność tego systemu w Polsce, stąd też decyzja o stworzeniu specjalnej aplikacji MultiBanku również dla urządzeń z Androidem. Jednocześnie zdecydowaliśmy się też na rozszerzenie funkcjonalności usługi bankowości mobilnej – mówi Rafał Borkowski, dyrektor Departamentu Promocji ds. Klientów Dojrzałych i Studentów, odpowiedzialny za realizację projektu bankowości mobilnej w MultiBanku. - Dotychczas klienci MultiBanku za pośrednictwem telefonu czy tabletu mogli wykonać przelew do odbiorcy wcześniej zdefiniowanego w serwisie transakcyjnym. Teraz, korzystając z tych urządzeń, mogą oni zlecić dowolny przelew na dowolny rachunek i w dowolnej kwocie – dodaje.  

Użytkownicy do wyboru mają tradycyjny przelew w systemie Elixir, przelew ekspresowy, przelew do ZUS oraz podatkowy. Mogą także zlecić przelew między własnymi rachunkami w banku. Operacja realizowana jest w sposób analogiczny do tego, jak wykonywana jest w internetowym serwisie transakcyjnym banku. Co więcej, MultiBank wprowadził też możliwość samodzielnego ustalenia limitów transakcji wykonywanych przez komórkę (zarówno ilościowych, jak i kwotowych). Aby je zdefiniować, wystarczy zalogować się do serwisu internetowego.

Bankowość mobilna MultiBanku dostępna jest dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji na iPhone’a i iPada oraz urządzeń z systemem Android, a także w ramach lekkiej wersji serwisu transakcyjnego.

 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".