Nowa funkcjonalność w Getin Mobile - opcja przechowywania paragonów

Klienci Getin Banku korzystający z aplikacji mobilnej Getin Mobile mają teraz do dyspozycji nową opcję - rejestrowanie i przechowywanie paragonów w swojej aplikacji mobilnej. W prosty i wygodny sposób mogą oni teraz porządkować potwierdzenia zakupu i przypisywać je do wybranej transakcji. To pierwsza na rynku tego typu opcja.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!
Dzięki nowej funkcji klienci mogą stworzyć elektroniczne archiwum paragonów, będących podstawą złożenia reklamacji lub zwrotu towaru. Wystarczy po zakupie zrobić zdjęcie rachunku i zapisać go w aplikacji, by nie musieć martwić się zgubionym czy zniszczonym papierowym paragonem. Dodatkowo z poziomu aplikacji możliwe jest przeglądanie zapisanych paragonów oraz wydruk paragonu, od razu z potwierdzeniem płatności.
Na głównym ekranie Getin Mobile można teraz znaleźć nowy kafelek z dwiema zakładkami: służącą do robienia zdjęć paragonów oraz umożliwiającą dostęp do archiwum. Można w nim wyszukać paragon, edytować jego opis, ręcznie przypisać go do wybranej transakcji oraz wydrukować. Opcja jest dostępna dla wszystkich użytkowników bankowości mobilnej Getin Banku.
Wzbogacenie aplikacji mobilnej o tę funkcję to kolejny (po logowaniu się wężykiem czy przelewach za pomocą QR kodów) krok mający zwiększać wygodę klientów. Działania banku zostały docenione – w zeszłym roku otrzymał on nagrodę w prestiżowym konkursie Banking Technology Awards za najlepsze wykorzystanie technologii mobilnych w usługach finansowych.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.getinmobile.pl
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!