Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Piotr Adamczyk w eksperymencie eurobanku

Piotr Adamczyk w eksperymencie eurobanku

4 lipca eurobank 15 sekundowym zwiastunem zainauguruje nową platformę komunikacji marketingowej. W tym oraz w kolejnych spotach zobaczymy znanego polskiego aktora - Piotra Adamczyka.

 

Sprawdź teraz najlepsze kredyty gotówkowe!

 

Propozycja wystąpienia w reklamie banku nie była dla mnie pierwszą tego typu. Zdecydowałem się jednak na  firmowanie eurobanku swoim nazwiskiem, ponieważ ten bank, jako przyjazny i nowoczesny budzi pozytywne skojarzenia – ocenia Piotr Adamczyk.  Nie bez znaczenia jest dla mnie też to, że eurobank ma już na swoim koncie wiele reklam z udziałem znakomitych aktorów. Jest mi miło dołączyć do tego grona. Podoba mi się niespotykana do tej pory zabawna konwencja reklam. Mówi się, że każdy może zagrać co najmniej jedną genialną rolę w życiu - siebie. Dla mnie  udział w reklamie eurobanku to właśnie tego typu aktorski eksperyment. W kolejnych etapach współpracy poddany zostanę następnym doświadczeniom,  których efekty będzie można zobaczyć w  spotach reklamowych.

Nowy sposób komunikacji

Zwiastun będzie początkiem nowej platformy komunikacji marketingowej eurobanku. - Obserwując dynamicznie zmieniający się rynek reklamowy banków, postanowiliśmy zmienić komunikację na jeszcze bardziej wyrazistą, a co najważniejsze – zapamiętywaną – wyjaśnia Wojciech Humiński, członek zarządu eurobanku. – Do prostoty, orientacji na potrzeby ludzi i humoru, czyli sprawdzonych dotychczas elementów naszej komunikacji, dołączamy twarz i osobowość znanego aktora. Wizerunkiem Piotra Adamczyka będziemy posługiwać się w niekonwencjonalny, ciekawy a zarazem zabawny sposób.

Założeniem wprowadzanej komunikacji jest obalenie stereotypu, wg którego instytucje finansowe nie znają prawdziwego życia. Funkcjonuje przeświadczenie, że banki z siedzibami w wielkich biurowcach, patrzą na życie przez pryzmat tabelek i wyliczeń, z dala od ludzi i ich problemów. Nowa komunikacja podkreśla, że eurobank zna ludzkie potrzeby i dostosowuje do nich swoje produkty. Piotr Adamczyk będzie wcielał się w sytuacje z życia zwykłych ludzi, będzie doświadczał powszechnych problemów i życiowych trudności. Jego przygody zostaną zaprezentowane w zabawnej, przemyślanej konwencji.    

Zapowiedź kampanii - spot

Piotr Adamczyk w zwiastunie kampanii przygotowuje się do eksperymentu. Nie wie jeszcze, na czym on polega, ale jest pozytywnie nastawiony. Zastajemy go na lotnisku w ciepłym kraju. Wszystko wskazuje na to, że eksperyment będzie dla niego czystą przyjemnością – w końcu został wysłany na wakacje zakupione po okazyjnej cenie. Zachwyt nad pięknem otoczenia przerywa widok samochodu, który ma zawieźć wczasowicza do hotelu. Auto pozostawia sporo do życzenia. Bohater spotu postanawia jednak się tym nie przejmować. Jest pełen zapału i chce wypaść w eksperymencie jak najlepiej, a ponadto – w wakacje nie przejmuje się drobiazgami.
 

Sprawdź teraz najlepsze kredyty gotówkowe!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".