Płatności zbliżeniowe telefonem w eurobanku

W ofercie eurobanku pojawiła się nowa karta debetowa pozwalająca na płatności zbliżeniowe telefonem w technologii NFC. Korystać z niej mogą klienci sieci T-Mobile, w ramach usługi MyWallet.
Sprawdź teraz najlepsze karty kredytowe!
Nowy produkt pozwala klientom eurobanku i T-Mobile płacić za zakupy już nie tylko tradycyjnie - kartą zbliżeniową, ale też telefonem komórkowym. Jest to możliwe dzięki nowej karcie debetowej MasterCard Debit NFC. Jest ona wydawana bezpłatnie do wszystkich rachunków osobistych w eurobanku. Posiadając telefon NFC z usługą MyWallet dostępną w T-Mobile można dokonywać nią płatności poprzez zbliżenie do terminala płatniczego telefonu komórkowego. Transakcje takie można realizować w całej Polsce, we wszystkich terminalach, które są przystosowane do obsługi płatności zbliżeniowych.
Promocja na start
Zachętą do płatności zbliżeniowych telefonem ma być dla klientów promocja „mobilnie kupujesz – więcej zyskujesz”. Zakłada ona naliczanie premii od płatności zbliżeniowych – nawet do 10% wartości transakcji (łącznie nawet 600 zł w ciągu 6 miesięcy). Ponadto, wszyscy klienci, którzy zamówią kartę do końca października 2013 r. i dokonają nią przynajmniej 3 transakcji zbliżeniowych w ciągu 30 dni, otrzymają dodatkową premię w kwocie 50 zł.
Jak skorzystać z usługi płatności mobilnych?
1. Odebrać z T-Mobile kartę SIM umożliwiającą płatności zbliżeniowe i uaktywnić ją w telefonie NFC z dostępną usługą MyWallet.
2. Pobrać i zainstalować aplikację MyWallet dostarczaną przez T-Mobile.
3. Zamówić mobilną kartę MasterCard Debit NFC do konta w placówce eurobanku.
4. Pobrać kartę mobilną przy użyciu kodu przesłanego przez bank w wiadomości SMS.
5. Karta będzie gotowa do wykonywania płatności w ciągu kilkunastu minut.
Płatności w ramach usługi MyWallet są bezpieczne i potwierdzone certyfikatem organizacji płatniczej MasterCard. Każda z takich płatności jest autoryzowana przez bank w trybie online, a przy transakcjach powyżej 50 zł wymagane jest wprowadzenie kodu PIN na terminalu płatniczym. Karta płatnicza znajduje się na karcie SIM, i jest zabezpieczona w ten sam sposób, co tradycyjna plastikowa karta zbliżeniowa.
Klient sam decyduje, czy jego telefon ma był zawsze gotowy do płatności zbliżeniowych, czy też funkcja NFC ma być uruchamiana w telefonie każdorazowo przed transakcją. Usługa MyWallet pozwala również na zabezpieczenie dostępu do aplikacji kodem lub hasłem wymaganym podczas dokonywania każdej płatności. Dodatkowym zabezpieczeniem jest blokada ekranu telefonu oddzielnym kodem PIN.