Pożyczka gotówkowa bez prowizji w Banku BGŻ
W Banku BGŻ twa promocja pożyczki gotówkowej z pakietem ubezpieczeń. Promocja polega na tym, że Bank nie pobiera prowizji za jej udzielenie, a oprocentowanie zostało obniżone do 13 proc. Z oferty mogą skorzystać osoby które nie posiadają konta, a poszukują środków pieniężnych. Jej głównym atutem jest niski koszt oraz minimum formalności. Kredyt udzielany jest na podstawie oświadczenia o dochodach.
Sprawdź teraz najlepsze kredyty gotówkowe!
Maksymalna kwota kredytu to 10 000 zł i może ją otrzymać każdy klient, osiągający dochody z tytułu wynagrodzenia, emerytury czy renty. Dogodny okres kredytowania sprawia, że miesięczne raty nie stanowią nadmiernego obciążenia domowego budżetu. Bogaty zakres pakietu ubezpieczeń dołączony do pożyczki obejmuje:
• Ubezpieczenie na życie
• Ubezpieczenie od utraty pracy
• Ubezpieczenie czasowej niezdolności do pracy
• Ubezpieczenie na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Pożyczka może zostać przeznaczona na dowolny cel: wyjazd na wakacje, remont mieszkania czy zakup sprzętu RTV/AGD. W każdym momencie można dokonać wcześniejszej spłaty części lub całości zadłużenia, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Z pożyczki na tak atrakcyjnych warunkach mogą skorzystać osoby, które do 28 września złożą wniosek o jej udzielenie w dowolnym oddziale.
Wsparciem sprzedaży pożyczki gotówkowej jest kampania reklamowa. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Ogólnopolska kampania opiera się na spotach radiowych i telewizyjnych, a także obejmuje Internet, prasę oraz reklamę na autobusach w wybranych miastach. Wsparciem działań są także plakaty, ulotki oraz plansze do bankomatów.
Trwająca kampania jest kontynuacją wcześniej przyjętej strategii marketingowej, zgodnie z którą w dużych ogólnopolskich kampaniach Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje najlepsze produkty na rynku w kluczowych kategoriach. W swoich reklamach celowo nie korzysta z celebrytów. Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację jest wykorzystanie animacji 3D z udziałem zwierząt.