Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Projekty ING Życie nagrodzone w konkursie PRGN Best Practice Awards

Projekty ING Życie nagrodzone w konkursie PRGN Best Practice Awards

Akcja edukacyjna „Naga prawda o ubezpieczeniach” oraz projekt komunikacj wewnętrznej „Droga 2015” otrzymały dwie nagrody w ramach międzynarodowego konkursu PRGN Best Practice Awards, organizowanego przez Public Relations Global Network, sieć zrzeszającą niezależne agencje PR z całego świata.

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

„Naga prawda o ubezpieczeniach” to nietypowa akcja realizowana na przełomie września i października 2010 roku, która miała na celu wzbudzenie zainteresowania wśród Polaków tematem ubezpieczeń na życie. W konkursie PRGN Best Practice Awards projekt zdobył nagrodę w kategorii komunikacja korporacyjna.

„W sześciu miastach Polski, w najczęściej uczęszczanych miejscach, stworzyliśmy ekspozycję złożoną z 200 naturalnej wielkości manekinów. Co piąty pomalowany był na kolor pomarańczowy oraz symbolizował osobę ubezpieczoną - stanowiło to nawiązanie do raportu społecznego ING Życie „Sztuka odpowiedzialności” – wyjaśnia Arkadiusz Chmurzyński, ATL/Media Manager w ING Życie. „Akcja z manekinami w przestrzeni miejskiej odniosła sukces, gdyż wywołała społeczną dyskusję na temat problemu niedoubezpieczenia Polaków.”

Drugą nagrodę, w kategorii komunikacja wewnętrzna, zdobył projekt „Droga 2015”. Jego celem było poinformowanie pracowników o nowej strategii ING Życie oraz o bardzo ambitnych planach na lata 2010-2015. Jednocześnie Grupa ING zakomunikowała decyzję o konieczności podzielenia swoich struktur na część ubezpieczeniową i część bankową – to zostało zakomunikowane w roku 2009.i nie było komunikowane przy okazji komunikacji Drogi 2015..

„Stanęliśmy przed trudnym zadaniem, bowiem w tym samym momencie pojawiła się konieczność zbudowania świadomości nowej strategii i motywacji do realizowania ambitnych celów oraz potrzeba utrzymania zaangażowania i łagodzenia niepokojów związanych z czekającymi firmę zmianami. W odpowiedzi na zaistniałą sytuację został stworzony długofalowy plan komunikacji „Droga 2015” – tłumaczy Magdalena Kuskowska Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej w ING Życie.

Zwycięski projekt „Naga prawda o ubezpieczeniach” jest nominowany również w konkursie „Złote Spinacze” w kategoriach: PR korporacyjny i event komercyjny oraz w konkursie efektywności reklamowej Effie Awards 2011.

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".