Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

„Rachunek Gotówkowy” - nowa kampania reklamowa Alior Banku

„Rachunek Gotówkowy” - nowa kampania reklamowa Alior Banku

Najnowsza kampania reklamowa Alior Banku promuje ofertę skierowaną do właścicieli małych firm. Głównym medium kampanii jest telewizja wspierana silną komunikacją w Internecie oraz taktycznymi emisjami w prasie i radiu.
 

 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

 

Wystartowała kampania telewizyjna „Rachunku Gotówkowego” dla przedsiębiorców. Reklama promuje zalety usługi, w tym darmowe wpłaty i wypłaty w kasach Banku, bezpłatne prowadzenie rachunku oraz bezpłatne przelewy krajowe i zagraniczne.

Najnowszy 15-sekundowy spot przygotowany na potrzeby kampanii emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVN7, TV4 i TVP Info oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych: TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport, Polsat News, Polsat2, Puls, Discovery, Animal Planet, Ale Kino, Canal+Sport, Planete, National Geographic, Kino Polska, AXN Sci-Fi, Zone Europa. Spot można również obejrzeć na kanale YouTube.

„Przedsiębiorcy niechętnie zmieniają konta firmowe i najczęściej nawet takiego działania nie rozważają. Akceptują status-quo i nie wierzą, że cokolwiek zyskają na zmianie banku. To ogromna bariera i wyzwanie z którym zmierzy się nasza kampania” - powiedział Bartosz Niemaczek, Menedżer ds. Zarządzania Marką w Alior Banku.
 
Intensywną promocję w telewizji nowej oferty rachunku dla firm poprzedziła taktyczna emisja reklam w prasie, obejmująca akcje specjalne w ogólnopolskich dziennikach m.in. „Fakt” i „Super Express.” Równolegle prowadzona była kampania w radiu.  Spoty promujące „Rachunek Gotówkowy” były emitowane w stacjach najlepiej dopasowanych do grupy docelowej m.in. RMF FM i Programie 3 Polskiego Radia.  

Oferta „Rachunku Gotówkowego” jest również wspierana silną komunikacją w Internecie. Kampania obejmuje najbardziej popularne portale, strony dedykowane przedsiębiorcom, reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google oraz e-mailingi.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PZL, media zaplanował i zakupił Dom Mediowy Maxus.  
 

 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".