Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

SmartDOM: tańszy prąd dla klientów PlusBanku

SmartDOM: tańszy prąd dla klientów PlusBanku

Od 14 lipca wszyscy klienci PlusBanku, niezależnie od tego z jakiego produktu korzystają, mogą zmienić sprzedawcę energii elektrycznej na Plusa, oszczędzając dzięki temu do 240 zł. To kolejny bonus w ramach programu SmartDOM.
 

W ramach oferty SmartDOM możliwe jest łączenie usług Plusa (telefon, Internet LTE, prąd), Cyfrowego Polsatu (telewizja satelitarna, Internet LTE) i PlusBanku, i generowanie dzięki temu oszczędności dla domowego budżetu. 14 lipca 2014 r. program SmartDOM wzbogacono o kolejny bonus - wszyscy klienci PlusBanku, obojętne z jakiego produktu bankowego korzystają, zmieniając sprzedawcę energii elektrycznego na Plusa mogą zaoszczędzić na rachunkach za prąd nawet do 240 zł. Aby dokonać zmiany sprzedawcy prądu, należy udać się do punktu sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu z fakturą za energię elektryczną od obecnego sprzedawcy. Pracownik punktu dopasuje do klienta ofertę energii Plusa, i zajmie się wszelkimi formalnościami.

Jak informuje Plus, klienci Plusa, PlusBanku i Cyfrowego Polsatu, którzy przeniosą się do tego sprzedawcy energii, mogą liczyć na atrakcyjne stawki cenowe za kWh i dodatkowe zniżki. Plus kusi także niezmiennością cen energii, oraz stałym abonamentem za prąd. Dzięki temu drugiego rozwiązaniu niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym kWh są przeliczane na złotówki i zwracane klientowi lub zaliczane w poczet rachunków w kolejnych okresach rozliczeniowych.
 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".