Teradata wspiera BNP Paribas Bank Polska

Teradata (NYSE:TDC), wiodąca na świecie firma skupiająca się na rozwiązaniach do analizy danych ogłosiła dzisiaj, że BNP Paribas Bank Polska S.A. wybrał Aprimo Relationship Manager, rozwiązanie Teradata do zarządzania relacjami z klientami, dla podniesienia jakości obsługi detalicznej dla obecnych, a także przyszłych swoich klientów.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!
Aprimo Relationship Manager wykorzystuje preferowany przez klienta kanał komunikacji z bankiem oraz oferuje te z produktów banku, które najlepiej odpowiadają aktualnej sytuacji finansowej klienta.
Z punktu widzenia banku, Aprimo Relationship Manager oznacza szybsze dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów, redukcję kosztów oraz wyższy wskaźnik odpowiedzi dzięki precyzyjnemu marketingowi docelowemu.
„Aprimo Relationship Manager, wdrożony na platformie Teradata, zapewnia bankowi zautomatyzowane narzędzia do komunikowania się z właściwym klientem, o właściwym czasie, z właściwymi produktami i usługami finansowymi” - powiedział Hermann Wimmer, prezes Teradata na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). - „Jesteśmy dumni ze współpracy z bankiem nad rozwinięciem jego możliwości w zakresie zarządzania kampaniami marketingowymi”.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!