Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Zmiana wizerunku PKO Banku Polskiego doceniona

Zmiana wizerunku PKO Banku Polskiego doceniona

Nowoczesna oferta rachunków osobistych, odświeżone logo i system identyfikacji wizualnej, odmłodzona struktura klientów, a wszystko to wsparte kampanią z udziałem Szymona Majewskiego. 2011 rok dla PKO Banku Polskiego obfitował w ważne zmiany w ofercie, ale również wizerunkowe. Dzięki temu jest postrzegany nie tylko jako instytucja finansowa z tradycjami, ale także nowoczesna i atrakcyjna dla młodych klientów. Sukces potwierdzają nagrody i wyróżnienia dla Banku.

Sprawdź teraz najlepsze konta oszczędnościowe w naszej porównywarce!

Lamparty to nagrody przyznawane od 2004 roku przez samych bankowców za najbardziej podziwianą kreację wizerunku banku. PKO Bank Polski otrzymał statuetkę za działania promocyjne w 2011 roku – branża doceniła przede wszystkim dobrą reklamę i promocję marki. Wręczenie nagrody odbyło się podczas dorocznej konferencji TNS Polska poświęconej bankowości.

Środowiskowe reklamowe doceniło z kolei pracę szefa marketingu Banku. Tomasz Marszałł otrzymał Grand Prix i tytuł „Dyrektora Marketingu 2011 roku” w konkursie organizowanym przez portal Mediarun.pl. Kapituła konkursu złożona jest z ekspertów branżowych, marketerów, partnerów i sponsorów konkursu, przedstawicieli mediów oraz organizacji branżowych.

Aktywność reklamową Banku wyróżnił po raz kolejny także środowiskowy Klub Twórców Reklamy. Jury nagrodziło spot, w którym Szymon Majewski występuje jako przedszkolanka, promując kredyt hipoteczny. Seria tych reklam była kontynuacją rozpoczętej w marcu ub.r. kampanii promującej nowoczesny wizerunek Banku, dobrze ocenionej przez konsumentów. Spoty ze znanym showmanem są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych na rynku. Badania TNS Pentor pokazują, że wyróżniają się i są dobrze powiązane z marką. Kampanie przełożyły się nie tylko na odświeżenie wizerunku Banku, ale zaowocowały też zdecydowanym wzrostem liczby nowo otwieranych rachunków. Od 14 marca ub.r., czyli momentu wprowadzenia nowych ROR-ów do oferty, Bank założył blisko 820 tys. kont osobistych, z czego 465 tys. otworzyli nowi klienci.

Działania roku 2011 roku zaowocowały także nagrodą „Złoty Orzeł” za działania marketingowe podejmowane na rzecz bankowości prywatnej oraz wyróżnieniem i nominacją za identyfikację wizualną PKO Banku Polskiego oraz Szkolnych Kas Oszczędności.

Sprawdź teraz najlepsze konta oszczędnościowe w naszej porównywarce!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".