Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zakupy w mBanku
Klienci mBanku mogą liczyć na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zakupy. Rozwiązanie może być pomocne w sytuacji bankructwa biura podróży.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!
Aby zgłosić wadliwą transakcję należy złożyć reklamację o niezrealizowaniu usługi oraz przedstawić dokument potwierdzający, że zdarzenie miało miejsce i podać przewidywaną datę dostarczenia towaru bądź usługi. Wcześniej jednak należy zwrócić się do sprzedawcy i uzyskać od niego informację, która będzie podstawą do reklamacji trankacji w banku. Jeżeli kontakt ze sprzedawcą jest uniemożliwony, np. z powodu bankructwa, można przedstawić pismo informujące o tym fakcie.
Jeżeli sprzedawca nie udowodni, że usługa lub towar został dostarczony lub klient otrzymał rekompensatę, reklamacja zostanie uznana, a klient otrzyma zwrot pobranych środków.
Ochroną są objęte transakcje kartowe, realizowane w punktach handlowo-usługowych jak również przez internet. Przelewy realizowane z kart kredytowych nie są chronione.
Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!