Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zakupy w mBanku

Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zakupy w mBanku

Klienci mBanku mogą liczyć na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zakupy. Rozwiązanie może być pomocne w sytuacji bankructwa biura podróży.

 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

 

Aby zgłosić wadliwą transakcję należy złożyć reklamację o niezrealizowaniu usługi oraz przedstawić dokument potwierdzający, że zdarzenie miało miejsce i podać przewidywaną datę dostarczenia towaru bądź usługi. Wcześniej jednak należy zwrócić się do sprzedawcy i uzyskać od niego informację, która będzie podstawą do reklamacji trankacji w banku. Jeżeli kontakt ze sprzedawcą jest uniemożliwony, np. z powodu bankructwa, można przedstawić pismo informujące o tym fakcie.

Jeżeli sprzedawca nie udowodni, że usługa lub towar został dostarczony lub klient otrzymał rekompensatę, reklamacja zostanie uznana, a klient otrzyma zwrot pobranych środków.

Ochroną są objęte transakcje kartowe, realizowane w punktach handlowo-usługowych jak również przez internet. Przelewy realizowane z kart kredytowych nie są chronione.

 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".