Zapraszamy na warsztaty: GOOGLE DAYS - co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google? 17-18 września 2015 r., Warszawa, Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza

23.07.2015
tagi: marketing, MMC, warsztaty
Zapraszamy na warsztaty:  GOOGLE DAYS - co każdy marketingowiec  musi wiedzieć o narzędziach Google? 17-18 września 2015 r., Warszawa, Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza

Przegląd od A do Z Google Analytics, aspektów pozycjonowania SEO, kampanii w AdWords i działań na YouTube
 

Cele szkolenia:

  • Poznanie kluczowych narzędzi - płatnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
  • Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
  • Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Główne zagadnienia:

  • Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
  • Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
  • PPC, czyli Google Adwords w praktyce
  • SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?
  • Google Maps, Google i społeczności, Google Mobile oraz pozostałe narzędzia Google

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • 100% wykorzystania potencjału Google w komunikacji z rynkiem
  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
  • tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketingw praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing (Diploma in Professional Marketing - Digital Marketing).


Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:

http://mmcpolska.pl/event/google-days-co-kazdy-marketingowiec-musi-wiedziec-o-narzedziach-google

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk,
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl


 





Najlepsze oferty banków

Kredyty hipoteczne
Bank
Oprocentowanie
Nie odnaleziono ofert
dla podanych parametrów
Kredyty gotówkowe
Bank
Oprocentowanie
Nie odnaleziono ofert
dla podanych parametrów
Lokaty
Bank
Oprocentowanie
Nie odnaleziono ofert
dla podanych parametrów