Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

PKO BP: jak sprawdzić stan konta przez telefon?

PKO BP: jak sprawdzić stan konta przez telefon?

Klienci posiadający konto w PKO BP mogą swobodnie wybierać metodę, jaką będą zarządzać swoim rachunkiem - bank oferuje im internetowy i mobilny serwis iPKO oraz automatyczny serwis telefoniczny, dzięki czemu można w prosty sposób sprawdzić stan swojego konta w PKO BP przez telefon.

Funkcjonalność iPKO

W bankowości mobilnej i internetowej iPKO klienci mają możliwość przeglądania salda rachunku bieżącego, zakładania lokat czy zawnioskowania o kartę kredytową. Dodatkowo po zalogowaniu się do systemu można spłacić kartę kredytową, zapłacić rachunki, a także dokonać płatności za zakupy w Internecie. Dzięki tak szerokiemu dostępowi do bankowości elektronicznej wiele spraw można załatwić w domu, bez potrzeby odwiedzania placówki bankowej. Do korzystania z serwisu iPKO potrzebny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy. Poprzez takie urządzenia, które często mamy pod ręką, klienci PKO BP mają dostęp do swojego konta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Aplikacja PKO BP

Dostęp do bankowości mobilnej iPKO jest możliwy z poziomu przeglądarki internetowej w telefonie, a także poprzez pobranie i zainstalowanie bankowej aplikacji na telefon komórkowy lub inne urządzenie mobilne. Aplikacja bankowa zabezpieczona jest hasłem lub kodem. By wykonać jakąkolwiek operację z poziomu telefonu, najczęściej musimy ją zatwierdzić kodem jednorazowym.

Co możemy zrobić w iPKO?

W serwisie internetowym i mobilnym iPKO po zalogowaniu na pierwszej stronie, mamy możliwość:

  • sprawdzenia wysokości posiadanych środków na swoim rachunku,
  • sprawdzenia w sekcji „Podsumowanie finansów” informacji o wysokości środków na wszystkich posiadanych rachunkach, lokatach, kredytach,
  • przeanalizowania historii ostatnio zlecanych operacji,
  • zlecenia przelewu,
  • sprawdzenia listy przelewów niezrealizowanych - odrzuconych i anulowanych oraz oczekujących.

Serwis telefoniczny PKO BP  

Serwis telefoniczny PKO Banku Polskiego daje klientom możliwość samodzielnego wykonywania operacji za pomocą klawiatury telefonu. W ramach serwisu możemy także skorzystać z pomocy konsultanta, który przyjmie dyspozycje, a także udzieli potrzebnych nam w danej chwili informacji.

Serwis telefoniczny iPKO jest dostępny pod następującymi numerami telefonu:

  • 801 307 307
  • 801 3PKOBP
  • +48  81 535 60 60.

Dzwoniąc pod te numery, połączymy się z automatycznym serwisem telefonicznym. Po uzyskaniu połączenia konieczne jest podanie numeru klienta i hasła telefonicznego, dopiero wtedy uzyskamy dostęp do swoich rachunków. Gdy chcemy w serwisie telefonicznym wysłuchać informacji o saldzie i historii rachunku, po zalogowaniu do systemu na klawiaturze telefonu musimy wcisnąć cyfrę „1”.

Tomasz Słupczyński

Tomasz Słupczyński Ekspert comperia.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możecie dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".