IV Customer Contact Management Summit
Jedyne w Polsce Forum Praktyków odpowiedzialnych za wszystkie kanały kontaktu z Klientem.
17-18 kwietnia 2013
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Rola kanałów kontaktu zmienia się i ewoluuje na przestrzeni ostatnich lat w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Poza dostępem do swych usługodawców wszystkimi kanałami, aktualnych danych dotyczących operacji, szybkich reakcji i bezproblemowego przebiegu komunikacji klienci oczekują pomocy, która odkrywa ich potrzeby i wychodzi im naprzeciw. Zmiana znaczenia kontaktu offline na rzecz online, rosnący udział mobile, potrzeba redefinicji contact center i integracji social media z platformą centrum kontaktowego wymaga natychmiastowej weryfikacji strategii channel management, wyeliminowania skutków konkurencji między kanałami a w końcu, stworzenia prawdziwie funkcjonujących multikanałowych organizacji. Nadchodząca, czwarta już edycja dorocznego Customer Contact Management Summit będzie jedyną na polskim rynku możliwością zmierzenia się z największymi wyzwaniami w obszarze tradycyjnych i zdalnych kanałów kontaktu z klientem. Serdecznie zapraszam.
Paulina Pyc
Project Manager
Blue Business Media
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ:
• Jedyna szansa na rynku polskim wymiany doświadczeń w obszarze funkcjonowania i efektywności wszystkich kanałów kontaktu z Klientem – ponad 250 uczestników trzech poprzednich edycji
• Goście specjalni: Jo Causon, CEO Institute of Customer Service oraz Mike Hoogveld, Managing Partner RedFoxBlue o tym jak przygotować się na sprostanie rosnącym wymaganiom Klientów wobec obsługi oraz zapewnić prawdziwie multikanałową platformę kontaktu z Klientem w swojej firmie
• Dwie sesje równoległe: Contact Center & Customer Service oraz (Multi)Channel Management – czyli wszystko o wzroście efektywności Contact Center oraz eliminacji sporów między wykonawcami kanałów dystrybucji
• Możliwość konfrontacji swoich doświadczeń z liderami rynku, podczas kuluarowych spotkań oraz prelekcji: PKO Bank Polska, Citi Handlowy, DHL Express, Bank BGŻ, Bank Zachodni WBK, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa, Update CRM, INVEST-BANK, UPC Polska, Credit Agricole Bank, Bank BPH, P4, Idea Bank Ukraina, Verint, Whirlpool Polska, Oriflame Poland, Orange Customer Service, RedFoxBlue, Energa Obsługa i Sprzedaż, FM Bank
PROFIL UCZESTNIKÓW FORUM:
Dyrektorzy Contact Center, Obsługi Klienta i Sprzedaży – 38%
Dyrektorzy ds. Internetu, e-Business, Alternatywnych Kanałów Sprzedaży – 25%
Dyrektorzy CRM i Rozwoju Relacji z Klientem – 17%
Dyrektorzy i Kierownicy ds. Telemarketingu, Telesprzedaży – 11%
Inne – 9%
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
2995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji do dnia 1 marca 2013 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 15 marca 2013 r.
3495 PLN + 23% VAT - przy rejestracji przed dniem 29 marca 2013 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 12 kwietnia 2013 r.
3995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji po dniu 29 marca 2013 r., bądź wpłacie pełnej kwoty po 12 kwietnia 2013 r.
Cena obejmuje: prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Blue Business Media Sp. z o.o.
tel. + 48 12 35 05 400
e-mail: rafal.peczek@bluebusinessmedia.com